Ten uścisk rozluźnia się lecz nigdy nie pęka.Nie nosimy nic oprócz imienia nim go nie porzucisz.
Trevor Newroski
Wiek: 24 lata
Pochodzenie: Wolsedore.
Rasa: Łowca.
Specjalne umiejętności: Łucznictwo, tropienie.
Główne cechy charakteru: Cichy, egoistyczny, sumienny.
Status: samotny.
Historia:
Trevor przyszedł na świat w sercu Wolsedore, kiedy ciężarna matka uciekła do imperium szukając ochrony. Jego ojczym był elfem. Mały Trevor został wcielony do armii łowców i poddany surowemu reżimowi, treningowi oraz naukom pokory dla swego władcy. Jego silny charakter elfa nie znosi niesprawiedliwości i mordowania niewinnych stworzeń, jednak znajomy tatuaż trzech krzyży na karku odciska piętno przynależności do grupy łowców.
Dziś jest zdrajcą, sprytnym, nawiązującym niepozorne i ufne kontakty z innymi ludźmi lecz działającym na własną rękę. Jest członkiem cichego buntu rozgrywanego w szeregach armii. Odkrył w sobie talent do łucznictwa. Pracuje na rzecz zwaśnionych ras z ludźmi imperium. Od czasu do czasu dorabia sobie polując na najokrutniejsze bestie.
Trevor potrafi być przekonujący i dobrze dobiera kłamstwa by uśpić czyjąś czujność oraz podejrzenia.
Streszczenie:
W starej karczmie, Trevor rozmawia z przyjacielem o cichym buncie. Przeszkadzają im w tym inni żołnierze. Postanawia wyruszyć na łowy i z sukcesem toczy walkę z wilkołakiem. Dostaje swoją zapłatę. Jego celem jest odwiedzenie ojca, Tewisa, w Alsterdartii. Wyrusza zatem za granicę Imperium, gdzie Tewis wprowadza go w walkę z Zakonem Krwawego Kręgu. Zapoznaje go z Artezją. Oglądają demoniczny rytuał po czym odkrywają u towarzyszącego im Felsarina powiązanie z Zakonem.
Trevor wyrusza z białą smoczycą na poszukiwanie wskazówek oraz informacji o starej sekcie. Odnajduje starą mapę, według pewnego starca z północy, jest wskazówką położenia zaginionego skarbu siedmiu królów. W drodze do Shaduru napada ich czarny smok, niechcąca Artezja spycha Felsarina w przełęcz i uznają go za martwego. W mieście jednak Felsarin zwabia ich oboje po czym porywa Trevora i nieco brutalnie wyjaśnia z nim sprawę sprzed kilku tygodni. Sam próbuje wyciągnąć od smoka informację o skarbie pod jeziorem Thann, bezskutecznie.
Przypadkowo spotyka Seprisa, syna Felsarina. W Bibliotece nachodzi go tajemniczy człowiek opowiadający mu o czarnej magii. Pyta Trevora o wydanie Artezji. Jakiś czas potem wraca do Wolsedore.
Imię innego bohatera w nawiasie oznacza, że rozdział należy do innej postaci, gdzie Trevor bierze tylko rolę drugoplanową.
Zaś znacznik "/w" symbolizuje udział danego bohatera w rozdziale.
Rozdziały:
- Karczma.
- Tropiciel.
- Porządek.
- Niespełniony sen?
- Czarna magia i smoki.
- Poznaj bestię (/w Felsarin)
- Demon (Felsarin)
- Szczęk metalu.
- List od potępionych.
- Kamienny koszmar.
- Marynarze.
- Przepowiednia.
- Goerther.
- Na krawędzi (/w Felsarin)
- Shadur (/w Felsarin)
- Sposób na... (Felsarin)
- Łowy (/w Felsarin)
- Przynęta.
- Spokój ducha (Sepris)
- Podstawy czarnej magii.
- Powrót.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz