Layout by Raion

9 kwi 2014

Rasy

 Łowcy: 

Grupa składająca się z ludzi, która powołana została przez samego króla. Mało kto wie, że niektóre istoty magiczne, które ukrywają przed światem swoje zdolności, są w ich szeregach ze względu na swoich rodziców. 
Od najmłodszych lat wpajane im są jedyne zasady : Magia to zło. Istoty spowite tym złem zasługują tylko i wyłącznie na śmierć. Doskonale walczą wręcz i znają wszystkie słabe punkty swoich wrogów. W akademii szkolą się od 7 do 18 roku życia, gdzie muszą przejść egzamin, by zostać pełnoprawnym łowcą. Jeśli staną na wysokości egzaminu, na karku tatuują im krzyż, który chroniony jest przez dwa krzyże. Oznacza to walkę dobra ze złem.
Swoje oddziały mają rozstawione wszędzie. Przynajmniej jeden przypada na malutką wieś.  
Nauczeni są bezlitosnego zachowania w czasie walki. Większa część tej grupy jest chłodna oraz zamknięta w sobie. Płacz i łzy czy ból innych osób nie robi na nich większego wrażenia. W razie potrzeby oddadzą własne życie za rodzinę królewską. Dla nich istoty mistyczne są bestiami, które nie mają prawa istnieć.


Magowie: 

Osoby, które posługują się magią.Odziedziczają magię po przynajmniej jednym magicznym krewnym, ale są też wyjątki. Niektóre dzieci po prostu rodzą się z nią, nie mając maga w rodzinie. 
Zazwyczaj posługują się jednym z żywiołów : ogniem, wiatrem, ziemią oraz wodą. Z czasem potrafią kontrolować dwa żywioły.Każdy ma też jednak własne unikatowe zdolności, które rozwija przez większą część życia. 
Większość osób nie potrafi walczyć wręcz czy też posługiwać się bronią. Zdają się na swoją magię, której uczą się od urodzenia w sekrecie. Są też jednak i tacy, którzy nie akceptują swoich specjalnych zdolności i wypierają się magii, bojąc się o własne życie. 
Magowie z reguły są łagodni i nieufni. Zamieszkują małe wioski w Imperium, ale znajdą się tacy, którzy służą w zamku królowi. 


Wampiry: 

Większość mieszka właśnie w Wolsedore kompletnie nie zwracając uwagi na oddziały łowców. Są obdarowani niezwykłą urodą, szybkością oraz siłą. Jednak mimo tego, z trudem potrafią obronić się przed łowcami. Rzecz jasna pożywiają się krwią, zazwyczaj w środku nocy. Poruszać się za dnia mogą tylko dzięki biżuterii ze specjalnym zaklęciem maga. Trudno im jest je jednak dostać, gdyż magowie nie przyznają się do swoich zdolności. 
Wampiry z natury są bardzo towarzyskie, otwarte oraz pewne siebie. Dzięki temu, że porwali żonę króla Valthana II, uważają się za lepszych. Idealnie ukrywają swoje kły. 


Wilkołaki:

Istoty, które potrafią przemienić się w wilka. Są agresywne oraz nienawidzą królewskiej rodziny. Często organizują próby obalenia rządów Valthana II, jednak bezskutecznie. Zamieszkują małe wioski za Wolsedore. Żyją w grupie i tak samo polują na pożywienie. W czasie pełni księżyca automatycznie przemieniają się w coś podobnego do wilka, ale o wiele większego i niebezpiecznego. Nie panują wtedy nad własnym zachowaniem i są nieprzewidywalne. Często się wywyższają oraz wyśmiewają magów za porażkę, którą ponieśli w czasie wielkiej wojny. 


Elfy: 

Elfy szczycą się nienagannym zachowaniem oraz spokojem. Nie angażują się w sprawy królewskie i nie mają zamiaru brać udziału w konflikcie. Charakteryzują się szpiczastymi uszami oraz doskonałym posługiwaniu się łukiem. Dzięki specjalnym zaklęciom są w stanie ukryć swoje uszy.  Są przyjazne nastawione dla innych, nie atakują bez powodu. 


Hybrydy:

Pół człowiek - pół zwierze. Rasa ta jest na wyginięciu, rzadko kiedy można ich spotkać. Jako że połowa ich ciała jest zwierzęca, trudno im się ukryć przed łowcami, dla których są oni łatwym celem. Ci, którym jeszcze udało się przeżyć, ukrywają się w lasach oraz jaskiniach. Ciągle żyją w strachu pod przywództwem Amgrama, brata Valthana II. Polują głównie nocą za zwierzyną, kiedy teren jest czysty. Dobrze władają mieczem oraz łukiem. 

Syreny:

Żyją w pobliskim oceanie. Potrafią ze spokojem wyczarować sobie nogi, dzięki czemu mogą poruszać się po Wolsedore. Charakteryzują się przepięknym głosem, którym potrafią uwieźć praktycznie każdego mężczyznę. Wydają się być miłe, czułe i przyjacielskie, jednak tak naprawdę mają wredny charakter. 


Krasnoludy:

Stworzenia niskie i dobrze zbudowane. Bezproblemowo podnoszą ciężkie drzewa oraz są mistrzami w tworzeniu wspaniałych broni. Niektórym z nich, udaje się sprzedawać swoje dzieła na targu w Wolsedore. Trzeba przyznać, że nie są zbytnio urokliwi, ale są weseli i radośni. Krasnoludy to stworzenia pozytywnie nastawione, które wierzą w pokój między ludźmi i istotami magicznymi. 


Upadli: 

Anioły, które najnormalniej zostały ukarane przez Boga. Żyją w mieście razem z ludźmi, chowając przed nimi swoje czarne skrzydła. Upadli są najgorszymi przeciwnikami dla łowców, ponieważ walka wręcz oraz bronią są dla nich błahostką. Trzymają się na uboczu, ciężko idzie im zawieranie nowych znajomości. Niektórzy z nich są w szeregach łowców, ponieważ uwielbiają walczyć. Są pewni siebie, ale nie uważają się za najlepszych.


Smoki:

Smoki są dużymi, latającymi gadami o inteligencji czasami dorównującej ludzkiej, co nie przeszkadza im w życiu w zgodzie z innymi istotami. Żyją zazwyczaj w grupie, lecz zdarzają się samotniki. Mieszczą się głównie w górach. Potrafią dożyć 200 lat. Magia w ich krwi czyni smoki odpornymi na czary bardziej niż ktokolwiek inny. Zieją ogniem oraz przyswoiły zdolność do porozumiewania się. Często mają agresywny oraz obronny charakter. Każdy smok otrzymuje dwa imiona: pierwsze te, którym się posługuje i drugie po ojcu lub matce. Mają neutralną postawę w stosunku do wojny z Imperium.



Unistusy : 
Stworzenia wyglądem nie różniące się od przeciętnego człowieka. Określa się ich patronami śniących, którzy zsyłają najpiękniejsze marzenia senne, bądź najgorsze koszmary. Niegdyś szanowane i spokojne istoty, teraz chylą się ku nieuniknionemu wyginięciu za sprawą polowań na wszystko, co włada magią.
Unistusy są bardzo tajemniczym gatunkiem, którego dorosłe osobniki są prawdziwą rzadkością. Dzieje się tak za sprawą ich zniknięć po osiągnięciu wieku produktywnego.
Nie wiadomo o nich wiele, tylko tyle, iż to zwinne i szybkie istoty potrafiące operować halucynacjami i sferą snów zarówno ludzi jak i zwierząt. Wbrew rozmaitym teoriom o pochodzeniu Unistusów, nie są oni odłamem magów, ani innych, znanej tej erze, stworzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz